Grafika


Jedna, odpowiednio dobrana fotografia, może wyrazić więcej niż tysiąc słów. Niewątpliwie jest to prawda, dlatego też winniśmy dokładnie przeanalizować zdjęcia, jakie dodajemy na naszych aukcjach, portalach społecznościowych bądź platformach sklepowych. Grafika winna przedstawiać to, co najatrakcyjniejsze dla klienta – tak, by zapamiętał on dany obraz na długo. To właśnie grafika sprawia, że klient chce zakupić nasz produkt, gdyż widzi w nim skuteczne rozwiązanie swojego aktualnego problemu. Oferta sprzedażowa zawierająca tylko i wyłącznie suchy tekst jest nudna, a tym samem nie zostaje w pamięci osób ją czytających. Obecnie zdjęcia towarzyszą nam niemal w każdym miejscu, począwszy od zwykłej strony internetowej, a skończywszy na fanpage’u na Facebook’u. Każdy z nas może szybko i sprawnie przygotować „kuszącą” grafikę. Pierw zastanówmy się, czego oczekuje od nas klient i jaki ma on problem. Następnie zadajmy sobie pytanie, jak możemy go rozwiązać. Końcowo przedstawmy graficznie to, co wymyśliliśmy. Prosto, szybko i z pomysłem!

Mamy nadzieję, że spotkamy się z Państwem w następnych latach! Liczymy, że Państwa spółki będą rosły w siłę i zdobywały coraz to więcej klientów oraz kontrahentów.