Copywriting wczoraj i dziś


List miłosny na zamówienie?

Zastanawiasz się, kiedy narodził się copywriting – zobacz jak wyglądało to w XX wieku.

Zastanawiasz się, jak wyglądał copywriting jeszcze kilkadziesiąt lat temu? Oto odpowiedź.
Copywriter – zawód z tradycją


Pisarz, kronikarz, poeta, dziennikarz, reporter, recenzent, tłumacz, korektor, copywriter, a także ghost writer – wbrew pozorom istnieje wiele zawodów związanych z pisaniem tekstów. Dlatego też, w chwili wynalezienia pisma, narodziło się zapotrzebowanie na specjalistów…

Copywriting – nie tylko reklama

Oficjalna definicja copywritingu sprowadza się do tekstów na użytek reklamowy. Współczesny copywriter zajmuje się jednak znacznie szerszym spektrum rozwiązań – począwszy od artykułów naukowych, poprzez dokumenty urzędowe i pisma oficjalne, a skończywszy na książkach. Copywriting to coś więcej niż zwykły etap artystyczny w procesie kreacji szeroko pojętej reklamy. Z rozbudowaną ofertą copywritera mogą Państwo zapoznać się tutaj.

Copywriting – czy ten zakup ma sens

Wiele osób zastanawia się, czy jest jakikolwiek sens zamówienia tekstów innych, aniżeli reklamowe. W końcu kto widział, zlecać obcej osobie czy firmie robienie CV, apelacji od wyroku czy życzeń urodzinowych. Większość zapomina jednak, że kluczem do sukcesu jest jakość. Decydując się na usługi sprawdzonego copywritera możemy liczyć na tekst spełniający nasze oczekiwania w 100 proc. Jeżeli jakaś firma posiada w swojej ofercie szeroko pojęte pisma, możemy być pewni, że posiada również odpowiednie doświadczenie, wiedzę oraz umiejętności, by takie rozwiązania tworzyć.

Na sam koniec…

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą grafiką. Ten niespotykany dziś wycinek z gazety z pewnością wskazuje na to, że copywriting to profesja, która nie narodziła się rok, dwa czy nawet pięć lat temu. To zawód, który – mimo dość śmiesznej, dla niektórych mało zachęcającej – nazwy, posiada swoją własną historię.

Dobra reklama broni się sama

Śmieszne ogłoszenie z 1937 roku. Copywriting na wesoło jeszcze z okresu międzywojennego.
Chwytliwa reklama z 1937 roku

  • Szukasz specjalisty od reklamy? Dobrze trafiłeś!
  • Skontaktuj się z nami za pośrednictwem zakładki Kontakt.
  • Jeżeli w ofercie nie znajdziesz rozwiązania, które Cię interesuje, przedstaw nam swoje oczekiwania.
  • Gwarantujemy unikalne rozwiązania dostosowane do Twoich preferencji.